Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! Contact opnemen? Onze contactgegevens vind je hier
Levertijd
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.
Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn €7,25 inclusief btw voor pakketpost en €4,80 voor een brievenbus zending. Bij bestellingen vanaf €100,- inclusief btw is de verzending binnen Nederland gratis. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
- Pakket NL €7,25
- Brievenbus zending NL €4,80
- Pakket en brievenbus zending BE €10,05
- Gratis verzending vanaf €100,-
Product niet op voorraad
Het kan zijn dat een bepaald product tijdelijk niet op voorraad is. Dit kan komen omdat wij wachten op een nieuwe levering van de producten. Als dit zo is, dan staat dat aangegeven op de productpagina. Deze producten kunnen gewoon besteld worden, maar hebben een langere levertijd. De indicatie van de levertijd voor producten die momenteel niet op voorraad zijn is 1 tot 2 weken.
Prijzen
Wij zijn een groothandel en met name gericht op de zakelijke klant. De getoonde prijzen op onze webshop zijn inclusief btw. De prijs die je daarnaast tussen haakjes ziet staan is de prijs voor het betreffende product exclusief btw.
Bezorgadres klopt niet
Oeps, je hebt een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Bedenktijd & retour
We gaan er niet van uit, want wij staan voor kwaliteit van onze producten, maar toch kan het gebeuren dat je je bestelling retour wilt sturen. Dat kan binnen 14 dagen, mits de producten in originele staat en verpakking zijn. Stuur ons een mail naar info@inpakspot.nl om te laten weten dat de producten retour komen. Je hebt na annulering nog 14 dagen om de producten retour te sturen. De kosten voor het retour zenden van het product zijn voor eigen rekening. Het pakket kan worden verzonden met een vervoerder naar eigen keuze. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Product ruilen
Wil je je product ruilen? Dat kan! Neem hiervoor contact op via info@inpakspot.nl De kosten voor het retour zenden van het product zijn wel voor eigen rekening.
Garantie
Wij vinden de kwaliteit van onze producten erg belangrijk en checken alles voordat het wordt verzonden. Toch kan het gebeuren dat er bijvoorbeeld een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders niet goed is aan het product. Meld dit dan zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 2 maanden aan ons. Als het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging van het product.
Betaalmethodes
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
IDEAL
SEPA overboeking
Maestro
Apple Pay
PayPal – toeslag €2,85
Klarna achteraf betalen – toeslag €3,00
Klachten
Het kan gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je mag bij klachten altijd contact met ons opnemen, zodat wij kunnen zoeken naar een oplossing. Wij houden graag tevreden klanten!